HR
Show menu

Politika kvalitete

Politika kvalitete

U Fragmat H d.o.o pod pojmom kvalitete, podrazumjevamo zadovoljenje i nadilaženje očekivanja Kupaca naših proizvoda. Od posebnog značenja, kojeg pripisujemo kvaliteti, je politika kvalitete kao sastavni dio politike vođenja organizacijske kulture na razini grupacije FRAGMAT.

Sustav upravljanja temelji se na zahtjevima međunarodnih normi kvalitete prema ISO 9001:2015. 

Naša osnovna načela su:

Svi zaposleni će se usredotočiti na postizanje zadovoljstva Kupaca a uspostavljeni sustav kvalitete održavati i kontinuirano poboljšavati, u skladu s očekivanjima naših Kupaca, kao i zahtjevima koje nam nalaže Zakonodavstvo i drugi propisi na koje smo pristali.

Potpuno smo predani stvaranju usluga i proizvoda koji mogu odgovoriti potrebama naših Kupaca i krajnih korisnika, ispunjavajući im želje i potrebe osiguravajući visoko kvalitetne toplinsko-zvučne izolacijske proizvode.

U tvrtki Fragmat H preuzimamo odgovornost za slijedeće radnje i postupke:

1. Osiguravati proizvode i usluge koji će biti u skladu s propisanim zahtjevima Kupaca, uključujući sigurnosne razloge, ekologiju, energetiku, dugotrajnost i ekonomične uporabe,

2. Zadanim pravcima razvoja i godišnjim planovima poslovanja, pripremati sustavno izvođenje mjera i aktivnosti kako bi se podigla odgovarajuća razina kvalitete,

3. Kvalitetom i sadržajem ponude proizvoda iz EPS-a i drvene vune, kao i proizvoda u kombinaciji drvene vune s EPS-om i mineralnom vunom učinkovito zadovoljavati potrebe i želje Kupaca i korisnika, prateći njihovo zadovoljstvo i unaprijeđujući poslovne odnose,

4. Povećati vrijednost Društva, dugoročno zadovoljiti vlasnika, ispunjavajući obveze prema zaposlenicima i svim interesnim skupinama (dobavljačima, Kupcima i užoj i široj društvenoj zajednici),

5. Trajno poboljšati partnerske odnose s dobavljačima i Kupcima,

6. Motivirati zaposlene i upućivati ih na stalan osobni razvoj i samokontrolu,

7. Ovladati troškovima, smanjivati rizičnost u poslovanju, analizirati podatke i stalno poboljšavati učinkovitost poslovanja nizom aktivnosti navedenih u ciljevima kvalitete, koje će Uprava donositi u sklopu pregleda,

8. ISO 9001:2015 i harmonizirana tehnička specifikacija EN  13163:2012 + A1:2015 i EN 13168:2012 + A1:2015 okosnice su aktualnih aktivnosti,

9. Osigurati da će prihvaćena Politika kvalitete biti dostupna javnosti i da će njenim sadržajem na primjeren način biti upoznati svi zaposleni u društvu kao i naši Kupci, dobavljači i druge zainteresirane stranke,

10. Cilj nam je zadržati povjerenje postojećih i pridobiti povjerenje potencijalnih Kupaca i neprestano, paziti na njihova očekivanja i dosljedno udovoljavati njihovim potrebama i željama.

VAŠ PARTNER
Robna marka FRAGMAT, pojam kvalitete i tradicije.
Više informacija
TRADICIJA
Stalnim praćenjem i usvajanjem novih tehnologija zadržali smo uspješne robne marke.
Više informacija
KVALITETA
Poslujemo u skladu sa smjernicama uspostavljenog i certificiranog sustava upravljanja.
Više informacija
OKOLIŠ
Orijentirani smo na upravljanje regulatornim zahtjevima i smanjenju našeg utjecaja na okoliš.
Više informacija